Přátelé z minulého dílu dál přicházejí do styku se záhadami a spoustou zamčených truhlic. Když je v sázce fotografie krásné dívky a poklad kapitána Morgana, není co řešit. Vlastně je - spoustu rébusů které na vás čekají.
Máte nějaký problém s touto hrou? Budeme rádi, když nám o tom dáte vědět.
Tentokrát se vaše opička nachází na podivné, nejspíš vesmírné stanici, kde prochází z jedné místnosti do druhé. Musí najít všechna opičátka, rozřešit rébusy a posbírat šrouby pro robota.
Pokuste se opustit starověké město. Zdá se, že všude kolem jsou jen holé kamenné stavby a písek, avšak zdání klame. Najdete řešení?
Jste v tajemném domě, dveře jsou zamčené a jediná cesta ven vrede přes vyřešení všech rébusů a nalezení klíčů, pák a indicií.
Ocitli jste se na pustém a pořádně strašidelném ostrově. Kolem se potulují záhrobní bytosti ale i indicie, které vám pomohou se z ostrova dostat.
Opička zase bloudí tajemným světem a hledá malé opičáky. K tomu aby je nalezla musí vyřešit spoustu rébusů a všem, které potká, dát to, co potřebují.
Anthonyho poslali rodiče na Bamborový ostrov, aby doma nepřekážel během rekonstrukce. Chlapec si ale pamatuje, co mu o ostrově vyprávěl děda a rozhodl se pověst prozkoumat.